A hatékonyság a szenvedélyed? A jövőt saját csapatod fejlesztésében látod? Elhivatottságod a változásra való felkészítés? Újító megoldásokat nyújtunk a szervezeti kihívásaidra!
Ha szeretnéd javítani saját szervezeted működését, hatékonyságát és eredményességét, jó helyen jársz!
Talán úgy érzed, hogy a jelenlegi rendszer nem optimális, és szeretnél új eszközöket, módszereket és stratégiákat megismerni, amelyek segítségével hatékonyabbá tudod tenni a munkádat.
A ReBoost képzés lehetőséget ad arra, hogy elmélyítsd a tudásodat és készségeidet a szervezetfejlesztés területén. A képzés során olyan kulcsfontosságú témákat érintünk, mint a motiválás a fizetésen túl, a belső jutalmak és a rezonáns vezetés bevezetése, valamint a kritikus konfliktuskezelési stratégiák elsajátítása. Összpontosítunk arra is, hogy miként lehet a cégvezetés támogató és inspiráló erővé alakítani, miközben biztosítjuk, hogy a csapat minden tagja felelősen és magabiztosan tudja képviselni saját álláspontját.
KKV vezető vagy, aki arra törekszik, hogy átlépje azokat a növekedési korlátokat, amelyek eddig gátolták a vállalatodat, és készen áll arra, hogy új vezetői készségeket sajátítson el, amelyek hozzájárulnak egy egészséges, fejlődő szervezeti kultúra kialakításához.
Alapító-vezető vagy, aki megérti, hogy a változás nemcsak szükséges, hanem lehetőség is egy sikeresebb jövő kialakítására. Tudod, hogy az új stratégiák elsajátítása és alkalmazása alapvető ahhoz, hogy megtartsd és erősítsd a céged alapértékeit a növekedési folyamat során.
Csoportvezető vagy, aki kész a csapatával együtt növekedni, fejleszteni a vezetői kompetenciákat, és hozzájárulni egy bizalomra épülő, együttműködő munkakörnyezet kialakításához, ahol mindenki képes felelősen képviselni a saját álláspontját.
Frissen kinevezett vezető vagy, aki tudja, hogy a fejlődéshez vezető út tanulással és adaptációval jár, és szívesen rászánod a szükséges időt és energiát ahhoz, hogy elsajátísd a rezonáns vezetésnek, a motiválásnak és a hatékony delegálásnak eszköztárát, melyből az egész szervezetnek előnye származik.
A munkahelyi kihívásokkal és problémákkal való küzdelem nem könnyű feladat, de azt szeretnénk, hogy tudd: nem vagy egyedül.
A képzésünk alapja egy gyakorlatorientált megközelítés, amely specifikusan arra van tervezve, hogy elmélyítsd és továbbfejleszd a vezetési készségeidet saját szervezeted növekedésének elősegítése érdekében. Az általunk kínált program során, élő esettanulmányokon és valós helyzeteken keresztül sajátíthatod el azokat a módszereket, amelyek közvetlenül alkalmazhatóak a mindennapi kihívások kezelésében.
A tanulási út során, mentorok által vezetett kiscsoportokban mélyedsz el a gyakorlatban, ahol azonnal látni fogod a tanultak alkalmazásának eredményét a saját vállalkozásodban. A képzés a „törzsi modell” és a rezonáns vezetés mellett számos egyéb innovatív szervezeti kultúra és beavatkozási modell bemutatásával, valós idejű alkalmazásukkal erősíti a vezetői készségeidet.
Az összeállított programunk olyan, mint egy eszköztár, amelyhez bármikor fordulhatsz, miközben saját vállalkozásod növekedését vezeted, akár egy hosszú távú KKV vezetőként, egy alapító-vezetőként, egy csoportvezetőként vagy egy frissen kinevezett vezetőként. Megtanítunk arra, hogyan alkalmazd az újonnan megszerzett tudást a gyakorlatban, segítve a vállalkozásodat abban, hogy erősebbé és sikeresebbé váljon, miközben hű marad az alapítói értékekhez.
Praktikus módszertani alapokat nyersz, melyek segítenek felismerni és megérteni a saját szervezeted igényeit és dinamikáját. A modulok között a valóságban is kipróbálhatod a tanultakat, miközben folyamatos szupervízió és mentorálás segít a fejlődésben.
Abban hiszünk, hogy a hatékony, élhető, sőt szerethető vállalati működés elérhető. Szervezetfejlesztőként és képzőként is megközelítésünk középpontjában az ember áll. Ehhez nemcsak eszköztárat adunk, hanem szemléletet is.
A képzések kontaktórái 9.00-16.30 között valósulnak meg az alábbi időpontokban:
A képzési folyamat során résztvevőknek lehetőségük nyílik arra, hogy a tanultakat közvetlenül alkalmazzák a saját szervezetükben, miközben az egész folyamat alatt támogatást és visszajelzést kapnak. A projektmunka kiváló alkalom arra, hogy a résztvevők a tanultakat gyakorlatba ültessék a saját szervezetükben, függetlenül annak méretétől
Tudjuk, hogy vezetőként az elméleti tudást a gyakorlatban alkalmazni nem mindig egyszerű. Ezért a képzés során végig mellettetek állunk, hogy támogathassunk benneteket, ha elakadtok.
Folyamatos online mentoringgal, feldolgozást segítő eszközökkel támogatjuk a folyamatot, hogy hatékonyan tudjatok fejlődni vezetőként.
Másfél évtizede a képzés-fejlesztésben dolgozunk; számos szervezettel dolgoztunk együtt; így pontosan látjuk, hogy milyen tipikus és atipikus megoldásra váró helyzetek merülnek fel a cégek életében.
Az Antener szakmai vezetője, valamint a Z-Press Kiadó felelős vezetője. Kommunikációs – PR szakember, executive coach, persolog® Viselekedésprofil-elemző, University of Wolverhampton pszichológus. Több mint 20 éve dolgozik a felnőttképzésben; főként kommunikáció-fejlesztéssel foglalkozik, elsősorban személyes hatékonyságot erősítő programokkal.
Szakterületei:
kevesebb…
15 éves nemzetközi üzleti múlttal, közép- és felsővezetői tapasztalattal a háta mögött, közel másfél évtizede foglalkozik szervezet- és vezetőfejlesztéssel, szervezeti tanácsadással és executive coachinggal. Több éven át a Flow Coaching School mentora és co-trénere volt. A nemzetközi GPOP™ és ARPe© képzések szakértője és trénere. Komplex szervezetfejlesztési folyamatokat tervezett és kivitelezett, kiscsoportos train the trainer képzésektől a 200 fős össz-vállalati megmozdulásokig.
Szakterületei:
A Telekom HR kompetencia központjának szakmai műhelyével díjnyertes vezetőfejlesztési programot alakítottunk ki és valósítottunk meg. 2 évig voltam One ERP projekt, közép-Európa legnagyobb SAP-transzformációs projektjének Magyar Telekom-oldali változásmenedzsere. Referenciáim között egyaránt szerepelnek gyártó cégek (pl. Nokia Komárom), szállodaipari cégek (pl. Hotel Zenit Budapest Palace), telekommunikációs szektor (pl. Magyar Telekom Nyrt.), illetve kkv-k (pl. Pannon Kincstár, Bio Garancia Kft.) és nonprofit egyesületek (pl. JTMR – Oázis, Magyar Szomato-Pszichoterápiás Egyesület). Publikációim és fejlesztői munkámról írt cikkek többek közt a HR Portálon, az IODA (Nemzetközi Szervezetfejlesztési Társaság) szakcikkei között, a Magyar Szomato-Pszichoterápiás Egyesület honlapján és a Magyar Coach Szemlében jelentek meg. Előadtam a Coaching Camp-en, az ICF szakmai estjén, a Magyar Coach Egyesület szakmai rendezvényein, és a BME GTK Munka- és Szervezetpszichológia Mesterképzés óraadója vagyok.
Minősített ARPe©, GPOP™, Hogan, SHL, ProfilesXT, Business Motivators, DISC és PersoLog DISC visszajelző vagyok. Fókusz tréner vagyok, és a fókuszolás-orientált coaching magyarországi kiképző trénere. Az ArtWork csapatával pedig a művészet segítségével kínálok fejlődési lehetőséget vezetői és szakértői csapatoknak. A Nemzetközi Coaching Szövetségnél (ICF) 2019 óta rendelkezem PCC minősítéssel. 2018 óta az Antener csapatánál veszek részt a jövő trénereinek kiképzésében és fejlesztésében. Imádom a hivatásom, és elkötelezetten támogatok másokat céljaik elérésében.
kevesebb…
Másfél évtizede a képzés-fejlesztésben dolgozunk és imádjuk csinálni!
Legyen szó a vállalati ügyfeleknek szóló nyelvi, készségfejlesztő és számítástechnikai képzésekről, szervezetfejlesztésről, tréningekről vagy coachingról, célunk, hogy ügyfeleinknek olyan szolgáltatást nyújtsunk, ami valóban forradalmian új és izgalmas.
Szeretnénk, ha a résztvevők élményt szereznének, miközben fejlesztik készségeiket, növelik hatékonyságukat, és elérnek egy magasabb szintet, mind szakmailag, mind személyiségükben. Azért dolgozunk, hogy forradalmasítsuk a képzés-fejlesztési területet, és biztosítsuk ügyfeleink számára a lehető legmagasabb színvonalú szolgáltatást.
Minden jelentkezővel felvesszük a kapcsolatot, hogy megismerjük egyéni igényeit és a vezetői kihívásokat, amelyekre megoldást keres. Így tudjuk biztosítani azt, hogy a képzés valóban személyre szabott legyen.
A ReBoost vezető- és szervezetfejlesztő képzés egy gondosan kialakított program, amely arra törekszik, hogy a résztvevők készségeket és ismereteket szerezzenek, amelyek segítik őket a növekedési és vezetési kihívások kezelésében, amelyekkel a kis- és középvállalkozások vezetői szembesülnek. A képzés során a résztvevők tanulmányozzák a szervezetfejlesztés alapjait, a beavatkozási technikákat, és a működést befolyásoló rendszereket. A képzés hangsúlyt fektet az alapító-vezetők szerepére, a delegálás fontosságára, a belső motivációk kezelésére és arra, hogyan lehet megőrizni a cég alapértékeit a növekedés során. Ezen túlmenően, a résztvevők valós projektmunkát is végeznek a saját szervezetükben, lehetővé téve számukra, hogy közvetlenül alkalmazzák a tanultakat gyakorlatban.
Nincs szükség konkrét előképzettségre a képzés elvégzéséhez. Azonban előnyt jelenthet, ha rendelkezel valamilyen szervezeti vagy vezetői tapasztalattal.
A képzés során nemcsak elméleti tudásra tesznek szert a résztvevők, hanem gyakorlati tapasztalatokra is. A képzés magában foglal egy projektmunka szegmenst, ahol a résztvevőknek lehetőségük nyílik saját szervezetükben egy projekten dolgozni, amely segíti őket abban, hogy jobban megértsék és kezeljék a vezetői és szervezetfejlesztési kihívásokat. A projektmunka keretei rugalmasak, így a projekt megvalósítható kisebb és nagyobb létszámú vállalkozásoknál is. A gyakorlati tapasztalatok megszerzését tovább erősíti az, hogy a képzés során valós életből vett példákkal, esettanulmányokkal és szimulációkkal dolgozunk, lehetővé téve a résztvevők számára, hogy a valós körülmények között kipróbálják és finomítsák az újonnan megszerzett készségeiket és ismereteiket.
A képzés teljesítésének feltétele az aktív részvétel a képzési napokon, valamint a saját cégnél végzett vezetési- vagy szervezetfejlesztési projektmunka. A képzés a magyarországi jogszabályoknak megfelelően, a felnőttképzési törvény alapján bejelentett képzésként valósul meg; a képzés elvégézésével Tanúsítvány szerezhető. A képzést az brit The CPD Accreditation Office akkreditálta, így nemzetközi tanúsítvány is szerezhető a képzés elvégzéséről
Megértjük, hogy a mindennapi munka és egyéb kötelezettségek mellett néha nehéz minden képzési alkalomra eljutni. A képzés tervezésekor figyelembe vettük ezt, és bizonyos mértékű rugalmasságot biztosítunk. Azonban azt javasoljuk, hogy a résztvevők ne hiányozzanak két képzési napnál többet, hogy biztosítsák a képzési anyagok zavartalan és teljes elsajátítását, valamint a projektmunkában való aktív részvételt. Fontos megjegyezni, hogy a projektmunka folyamatos fejlődését és a csoportos munkát a gyakori hiányzás hátrányosan befolyásolhatja, így arra biztatjuk a résztvevőket, hogy igyekezzenek minél aktívabban részt venni a képzés minden moduljában.
A projektmunka egyik különlegessége, hogy közvetlenül a résztvevők saját szervezeteiben kerül megvalósításra. Ez lehetőséget teremt arra, hogy a résztvevők saját maguk, „élőben” láthassák a képzés során tanultak gyakorlati alkalmazását, és közben valódi értéket teremtsenek a saját szervezetükben. Az a célunk, hogy a projektmunka során a résztvevők azonnal hozzákezdjenek az elsajátított tudás gyakorlati alkalmazásához, és ezen keresztül lássák annak közvetlen hatásait a szervezetük működésére és sikerességére.
A projektek tervezése során fontos szempont, hogy a választott téma és célkitűzések megfeleljenek a szervezet aktuális kihívásainak és lehetőségeinek, és alkalmazkodjanak a szervezet méretéhez és specifikációjához – legyen az egy 2 fős vállalkozás, egy 10-20 fős cégcsapat vagy 100 fős szervezet. Így garantálhatjuk, hogy a projektmunka valós és értékes tapasztalatokat és eredményeket hoz minden résztvevő számára.
A képzés 2024 novemberében kezdődik és 2025 márciusában zárul.
8 alkalommal találkozunk személyesen, 9.00 és 16.30 között.
A képzést végigkíséri a mentorálási folyamat, valamint a saját szervezetnél végzett projektmunka. Ennek időtartama természetesen az adott cég megoldásra váló kihívásaitól is függ; tapasztalataink alapján minimum 10 óra időráfordítás szükséges.
Igen, a képzési programunk lehetőséget biztosít a részletfizetésre, hogy minél több vezető számára tegyük elérhetővé a képzést.
A képzés költsége teljes mértékben elszámolható, mint üzleti kiadás. Cégvezetők, vállalkozók esetében ez egy bevett gyakorlat, amely lehetővé teszi, hogy a képzési költségeket szervesen integrálják a szervezet költségvetésébe és üzleti tervezésébe.
A képzés felnőttképzés; felnőttképzési szerződést kötünk a résztvevőkkel. Az elszámoláshoz szükséges Nyilatkozatot arról, hogy a képzést a Felnőttképzési Adatszolgáltatási Rendszerben megtettük, kiállítjuk.
Ha a te kérdésedet nem válaszoltuk meg még a Gyakran Ismételt Kérdések között, kérlek, írj nekünk e-mailt a hello@antener.hu címre és munkanapokon 24 órán belül válaszolunk!
Ha nem szeretsz e-mailt írni, hívd Juditot hétköznapokon 9.00-17.00 közt a következő ügyfélszolgálati telefonszámon: +36 20 264 5259
© antener kft.| felnőttképzési nyilvántartási szám: B /2020/000319